-.-

Alltså, jag kommer typ inte få någon sovmorgon  på hela lovet? -.-

Igår var jag tvungen att lämna sis på hennes fritids klockan halv nio, så jag fick sovmorgon ända tills.. 8! Wihoo.. -.-
Och idag lämnade jag henne hos en kompis lite efter nio. Suck.

Inte konstigt att man glömmer att hämta henne då, om man inte får sova ut ordentligt..

 

WellWell, idag ska jag träna (y) Och min ordinarie tränare ska typ träna oss också :) Han har ju varit pappaledig eller ngt xd

Vad ska ni göra dåe? :)


Kommentarer
Postat av: R E F F L A N

okej :D ne jag ska ta det lugnt med film och basta kasnke :P och kul att du är med i dagens blogg :D vinnaren dyker upp ikväll! =D

2010-11-02 @ 12:26:03
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0