Aouch :(

Alltså, känns som att jag dissat bloggen hela helgen x) Men det har jag faktikst inte! Iaf inte med mening..
Hehe. Igår var jag borta på kvällen, och på dagen typ vilade jag. (Inför skolan imorgon, liksom )
Idag FICK jag inte ens sitta vid datorn -.-
Så, jag har varit med på Mayas fotbolssträning, och fixat med mitt fotoalbum.

Vette fasen om jag har skrivit om det i den här bloggen, men skrev nog i min förra.. Håller på att göra ett fotoalbum med bilder från typ.. våren 2000 till någonting 2005? Inte riktigt koll, faktiskt, eftersomatt det är överblivna bilder som aldrig kommit in i något album x) Bilder kommer när det är klaaart.

Men nu mååste jag verkligen uppdatera mig! Så. Bloggar snart.

Mihihi :D

Kommentarer
Postat av: beccie :)

SV: yaah, det mwåste viih tiep. men jag asså måwste plugga liithe oxååh, wet tiep nt varför, mehn du kanskeeh fattarh, asså, man vill juuh nt få IG på proveth, daah <3

2010-11-14 @ 20:50:39
URL: http://biiccans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0