Dålig vana :c

Hehehehe.. 

Testet startar: 23.20
Jag heter: Batman  ;o
Min ålder är: 14 :oo 

JAG ÄR
Nöjd med min kropp?: Well, somedays xD
Nöjd med mitt utseende?: Ganska :)
En typ som gillar att bråka?: Nä :<
Längre än 175cm?: Nejdu.. 
En person som älskar att retas?: :3
Alltid glad?: Hhaaha, för det mesta ;)
En kille?: Nej ;)
En tjej?: Ja ;D
Super kär?: Nejdu :o
Status?: (y) 
Positiv när det händer tråkiga saker?: Ibland.. Typ :o
Neger?: Nopp :<

JAG BRUKAR
Se på tv?: Jorå xD
Vara med mina vänner?: (y)
Låtsas att jag är stålmannen och kan flyga?: Nej, jag är ju Batman :o
Vara naken?: Oui..
Be till gud?: Nepp
Sova?: (y)
Spionera om dina föräldrar har samlag?: SJÄLVKLART :O Naat.
Sjunga i duschen?: Oh, yeah (y)
Skutta runt på stan som lilleskutt?: :3
Prata med dig själv framför spegeln?: Nej..x)
Stöta på andra fast du redan har en Flickvän?: :o
Gå till stan för att stila?: Ofc ;)
Åka buss?: Ja typ :o
Knulla folk i röven?: Bhahaha xd
 
JAG HAR
Hamnat i bråk?: Jorå, inget seriöst :)
Blivit slagen?: :<
Fått komplimanger av en okänd?: Bahah, typ? xD
Skrikit åt en okänd person?: Ja..
Klarat ett prov?: Ja :)
Sårat någon? Venne :c 
Ramlat ner för en trappa?: Eh, ja..
Slagit någon tillbaka?: (y)
Hamnat på sjukhus pga slagsmål?: Nopp :o
Haft samlag med en som är 10 år äldre?: Nopp :s
Slagit en vän?: Inte hårt :)
Druckit te?: Jo, men det är skitäckligt :C
Kallat din vän för sexbomb?: Bhahahah, naj..
Stått på ett tak?: Jo, typ :D
Klagat på dig själv?: Det händer
Sagt fula ord till dina föräldrar?: Inte riktigt till dom..
Rymt hemifrån?: Nej.. Don't think so :c
Fuskat på prov?: Kaanske.. Maybe..
Tagit droger?: Nej :o
Rökt?: Nej?
Tagit på dig jätte lite kläder fast du visste att det var kallt?: ..

JAG ANVÄNDER ORDEN
Hora [ ]
Pumpa mutta [ ]
Lol [x]
Omg [x]
Hallå [x]
Tönt [x]
Idiot [x]
Bög [x]
Gay [x]
Wtf [x]
Kaninsex [ ]
Sexigt [ ]
Fitta [x]
Sköjj [x]
Kuk [ ]
Snopp [ ]
Balle [ ]
Ffs [ ]
Btw [x]
Brb [x]
Fuck you [x]
Gölligt [x]
Nice [x]
Exstat [ ]
Kåt [ ]
Schnopp [ ]
Peddo [x]
Kuksugare [ ]
Maybe [x]
Baby [ ]
Babe [ ]
Sistaah [ ]
Broder [x]

JAG HAR ÅKT
Buss?: Yä
Taxi?: Yess
Bil?: Nej :o Jo -.-
Flygplan?: Oui :)
Moppe?: Nä :<
Häst?: Aaa :D
Dubbeldäckare (buss)?: Nej :<
Helikopter?: Nä :(
Ambulans?: Nej.. 
En röd Bmw?: Nej..
En gul Volvo?: Nopp :o
En vit Saab?: Don't know :c

TESTET

Var skitkul?:Nä..
Var spännande?: Gud, ja..
Roligt?: Nja..
Säg ett valfritt ord: HHAHHAHAH xd
Vad ville du få ut av ordet?: Inget :c
Tror du dina vänner får nytta av det valfria ordet?: Säkert :o
Vad ska du göra nu?: Sova, I guess :c
Vad är det för dag idag?: Onsdag :3
Vem sa senast till dig att han/hon älskar dig?: Eh, mamma..? xD
Sista frågan, vad är klockan nu? 23.29

 

MIHIHIH :D

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0