Dog.

Rest In Peace min rygg.
Jo. Har städa hela R#%&# &%¤" R#"%#¤" &"_ "& hopptornet. Med såpa och vatten.
Var tvungen att släpa vattenslangen ända upp till tian. Och den dampade <.< Alltså, seriöst, jag fick värsta psykbrytet.

Efter typ en timme var jag klar. Så. Punkt slut. :<


Plus att när jag kom hem, så var katten döhungrig. Typ. Så dick skynda mig ner till ICA, köpa kattmat -och nudlar till mig och Maya (Heheheh.. Det är jag som ska göra maten idag, så.. Ja. Nudlar :)) -  och sedan skyyynda mig upp till Stig B igen. Då blev han glad. Piuh.


Ja. Så var min dag, typ. Hur var eran? 8)


Kommentarer
Postat av: Odinmathilde

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-01-27 @ 10:10:44
URL: http://odinmathilde.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0