:<

Becca is home :dd

Jag trodde serilöst hon hade blivit spr'ngd eller ngt <.<
Tur att hon inte var det :)


Vill ni föresten veta en sak? Jag vaknade 05.30 imorse, pga av en mardröm :<

Drömde om..
Lasermannen!
Eller så vare Laserturken. Man såg inte riktigt :< Men den var riiiktigt lång och läskig, så orkar inte berätta.
Men jag var i Skåne iaf. :<

Fast inte i Malmö, utan hos kusinerna - mitt ute i ingenstans.

Nu när jag tänker efter var den ju inte så läskig..
Eh.. Det var mest det att han gick omkring med en yxa, och.. Typ.. Att jag fastnade i ett träd? Ett jättehögt träd. När jag klättrade upp i det, var det inte högt. Men sen typ växte det <.< Skitweird :c

Och okej. Den var bara läskig i slutet, för folk blev nerslagna :<
Betyder det något? DUMDUMDUM..

Justeja, när jag väl vaknade, var jag svettig.. Och jag vågade inte tända, för jag fick för mig att han var därute. Suck. Så.. Hehe, låg där i mörkret, och hade värsta paniken..  Och så fort jag höde något (katten) så bah; HUH!? Och så häll jag andan . Hehe, så äre att vara lättskrämd^^

Kommentarer
Postat av: Sigmundidun

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-04-14 @ 21:37:50
URL: http://sigmundidun.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0