Hej alla barn..

"Hej alla barn, nu är det barnprogram.
Nu ska vi se vad Farbror Frej tar fram!
Två apelsiner och en banan, så har vi skapat ett könsorgan"

Hahaha, det här var den ramsan som mina gamla klasskompisar och jag sjöng på när vi var små? xD
Det var egentligen såååååå förbjudet, och därför var vi lite busiga ;)
Hahahhaha, men alltså. Egentligen fattade vi inte grejjen med det, I guess. Vi bara sjöng för att vi var "busiga" xD

Hhahaha, eller jag och Becca på ett disco i typ 3an ?
Ni vet den där låten "
We will rock you"?
Vi sjöng typ.. "We will, we will fuck you!"
Hhahahhahahaha xD
Där visste vi verkligen inte vad vi sjöng ;) Vi bara sjöng för att det var busigt, typ  ;D
I love småbarn (y) Dom är så roliga. Eller jag var iaf det ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0