Mardröm

Jo, på höstlovet drömde jag sjuukt många mardrömmar! Eller de var iaf mardrömmar på slutet.. Liksom. Myycket mer än vad jag brukar drömma. Undrar vad det var?
WellWell.

Det ligger ett par på stranden, i två solstolar. Vi är typ på någon hotellstrand, för det är en massa parasoll, stolar och en brygga. Tjejen är väldigt söt, blondin, med blåa ögon. Pojken har krulligt, brunt/svart hår, och bruna ögon, tror jag. Helt plötsligt utbrister tjejen "Kom! Vi går i och badar! Försten ut till den tionde tångplantat är bäst!" Hon hoppar nästan upp, drar med sig pojken. De plaskar ut i vattnet. Vi vadar tills vi är under vatten. Jag typ följer efter dom? Pojken hittar den tionde plantan - men då händer något! Plantan förvandlas till ett vitt "moln" som det kommer varelser ut. De börjar äta upp honom. Tjejen får helt vita, lysande ögon, svart spretigt hår (som Medusa), simhud mellan tårna, och hon får äcklig kropp. Ungefär som sjöjungfruarna i "Harry Potter och det flammande bägaren".
Hon tar tag i min land, och drar upp mig i vattnet. Nu är hon sig själv igen. "Kom! Innan de tar oss!" Säger hon léende,  och plaskar upp ur vattnet med mig efter sig. När vi är uppe på land, skrattar hon.

Ungefär här vaknar jag och är svettig. Alltså, det ser inte hemskt ut, men det var så sjukt.. Obehagligt. Har inte glömt drömmen, som jag brukar göra. Betyder den något, eller?
Usch, hatar mardrömmar. De känns så levande ibland :/


Så googlad bild, alltså.

 


Kommentarer
Postat av: guevacci

haha inte ja heller ;) lägga till varan på bloglovin?

2010-11-15 @ 20:50:27
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Antonioalba

Nice site, cool background. toni.

2012-01-18 @ 12:22:19
URL: http://antonioalba.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0