Sovmorgon 'hjärta'

Yeah, sovmorgon idag

Maha, så börjar om 40 minutas (y) YEAH.


Så. Nu sitter jag och har tråkigt + passar på att uppdatera eftersomatt pappa tagit min dator :<
Sitter vid mammas nu ;)

JUSTEJA!

GAAAAAAAAAH!

Ska hängas ha utveckligssamtal idag, buhu :<
Även fast jag fick bra betyg, hatar jag deeet :( Jag känner mig så instängd o.o

Plus att (Här kommer en liten heeemliiiis..)  jag har jääättesvårt att se folk i ögonen :/ Alltså, jag har verkliegn det. Venne varför, men känner mig fett obekväm, och det känns som att dom kan se in i mina tankar då :< Så, jag kollar för det mesta inte folk rakt i ögonen, utan typ.. På näsan eller något :< Hehe..


BUH :<

Kommentarer
Postat av: becca :)

hahah, då skulle du ALDRIG klara av att ha Cax! vindögd lixom, assvårt att se henne i ögat, eftersom man inte vet vilket öga man ska titta i! :O



x) <3

2010-11-24 @ 20:58:49
URL: http://biiccans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0