3 bra saker..

.. och fem dåliga, hehe..
Först de braa:

*Jag har gjort klart biologin tills imorgon! :D
*Har även sovmorgon iorgon, tills kvart över tio.. Sköönt C:
*Gjorde nytt hopp på träningen idag, 1½ tyska från ettan ;)

Haha, och nu till de lite fler dåliga sakornaa..:

*Jag vrickade foten på studsmattan, träningen..
*Sen landade jag lårryggplask när jag sträckte för tidigt på en dubbel -.-
*Sen ramlade jag av svikten, och rev upp lite skinn under knäna på båda sidorna, och i gumpen D:
*Sen lanadade jag rygg igen när jag skulle göra dubbel.. Hehe..

Och sist (och typ minst ;)), så slog jag i tån när jag skulle upp på trean D:

Haha, inte min turdag, direkt ;)

Menmen, skit i det :P
Jag mår ju bra, så ;)
Ehm :P Nu ska jag kolla liet andra bloggar, bli lite mer allmönbildad inom bloggvärlden, typ ;)

Bloggar seeen :)
Ciao :d


Kommentarer
Postat av: Ottilia

jag förstår inte ditt simhopps prat matilda...

2010-09-14 @ 20:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0