?

Alltså, jag förstår mig verkligen inte på Kissie.
Varför låtsas du vara smalare än du är?
Har du inget liv?
Alla som läser din blogg vet att den där inte är retuscherad.
Du kanske tycker att du är fet, och retuscherar alla dina bilder, men det är ju bara för att du har dåligt självförtroende?
Även fast du vägrar erkänna det för dig själv.

 ^
Det är vad jag tycker om Kissie.
Hon har ju inget självförtroende alls?

Becca, nu kanske du tycker att jag vill vara som du eller ngt, för att jag också gör ett inlägg om Kissie, men jag kom faktiskt bara att tänka på det.




"Ps. Ja jag och Amir la ner bloggtjaffset, skönt. Jag tog ner inlägget som handlade om knark och han tog ner bilden på mig som var photoshopad. Vi ska pratas vid om allting sen, lika bra :D "


Seriöst. Om den bilden inte är photshoppad, är jag Batman.

Men vänta lite nu..

Kommentarer
Postat av: Rebecca :)

ahah, nej då du härmar inte :) <3

2010-09-01 @ 21:15:55
URL: http://biiccans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0