Hell Yeah! :D

Gjorde ett "nytt" hopp på träningen idag :d
Asgrymt, har nämligen haft problem med det hoppet i ett år typ..?
Och nu när jag har gjort det känns det så töntigt, för jag kan det ju? xd
Hehe..
Menmen :D

Nu har jag ätit pankakor och majskolvar (Hhahha, skrev alltid "majskorvar" när jag var liten.. xd), vilket var asgött ;) Äter inte det så ofta, men det smakar ju desto bättre när man väl får det :P (y)
Tänkte göra biologiläxan idag, men pallar inte.. Hoppas den inet var till imorgon.
Haha, stackars mig isåfall ;o

Jaja, nu ska jag fixa en massa skit, och kolla en massa bloggar, eftersomatt jag bara får vara inne en halvtimme
-.-

Ciaoo :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0