Kissie / Alexandra?

Alltså, jag har tänkt på detta ett tag nu. Hehe, eller iaf en timme.. ;)
Kollade Kissies blogg, och såg att hon lagt ut ett klipp:
"Ni undrade om jag kunde dansa.. ? ;)"
Hahah, det var faktiskt ganska kul..
Allas komentarer var typ
"GO ALEXANDRA :D"
"Mer sånt här i bloggen :)"

Osv.
Det verkar lixom lite som att.. Alexandra och Kissie är två olika personer? ;P
För på videon var hon ju som sagt ganska kul, men när hon skriver inlägg är hon typ

"Åh nej, om jag ska ha halsbandet måste jag ha mer urringat.. Mitt bröstparti behöver ju inte mer upppmärksamhet.. ;)"

 På videon
verkade hon vara en helt annan person.
Om ni fattar vad jag menar?
Jag tycker iallafall att det var två olika personer..

Bröst-Kissie
&
Flum-Alexandra
typ?

Kommentarer
Postat av: sandra

ja de tyckte jag med, som två olika personer :)

2010-09-04 @ 17:56:33
URL: http://justlittleme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0