Min käraste vän, Nalle Puh..

Alltså, barnprogrammen nuförtiden suger.
Inte bara för att jag vuxit ifrån dom, utan också för att de verkligen
suger.

När vi var små fanns det iaf liite mening med barnprogrammen, typ att man skulle lära sig att inte ljuga, eller ngt sånt. Vad är meningen nu?
Det finns ingen. Hallå, alla program är ju animerade nuförtiden?
Vart tog tex det gamla Pokémon och Digimon vägen?
Eller myror i brallan?
Disneydags?
Krambjörnarna?
Och det jag saknar mest:

Smurfarna.
Herregud, jag verkligen älskade de små blåa varelserna när jag var liten, hade en massa filmer ! (:
Det var det mest grymmaste filmerna evvah.

Och vart försvann Nalle Puh?
De här gamla, tecknade programmen?

Faen asso, saknar de bra barnprogrammen (y) :/





"Puh björn, min Nalle Puh björn
Och här är han nu
min käraste vän, Nalle Puh.."

Kommentarer
Postat av: Maria Karlsson

Gillar färgen på bloggen :D

2010-09-16 @ 20:29:44
URL: http://shocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0