Nyheternaa

(igeen)

Såg att en person på det tågen som kusinen var på hade avlidit. Usch :/
R.I.P ♥

Såg även att en autistisk (tror jag?) människa fick sin hjälp indragen. Han kan inte ens klä på sig själv typ?! Alltså, seriöst, vem gör så? Om jag inte kunde t.ex. laga mat, klä på mig, etc. själv, då hade jag ju velat ha hjälp? Killen fick hjälp 20 timmar om dygnet, men får nu typ bara 7? Alltså, Det är dålgigt tycker jag.
Hembiträdet, som hjälper honom, går hem kvart i två (?!) istället för kvart i fyra? Alltså, han får vara ensam gaanska länge? Vad är detta? D:

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja, sånt där blir man förbannad av... och så hemsk olycka. :(



Men ändå kul att läsa det här i din blogg, ser att du är 14 år. Alltså, kul att du bryr dig och inte skiter i såna saker menar jag. :)

Det är lätt hänt att att skita i alla förutom sig själv i den åldern så blir glad av såna här små saker.

Kram från en 22 årig kärring! ;)

2010-09-14 @ 09:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0