Plugg, plugg och åter plugg..

Det känns som att det är det enda mitt liv består av nu -.-
Hade ju SO-läxförhör idag, det gick nog ganska bra (y)

Alltså, my life is såååå jobbigt just nu -.-

*Prov på torsdag. Biologi. Vad kan jag? Inte ett skit. Typ.
*Jag håller på att bli förkyld.
*Jag har ont i halsen.
*Jag ska vaccinera mig mot livmoderhalscancer på torsdag.
*Jag missade träningen idag ;<
*Om en vecka är det franskaprov.
*På fredag nästa vecka är det matteprov.
*Jag har matteläxa tills på fredag :<
*Engelskaläxa tills på fredag :<
*Jag känner mig dissad. Även fast jag inte riktigt har rätt att vara det. Eller jo. Det har jag nog. :(
*Jag känner att jag kanske itne orkar gå till skolan imorgon om jag får mer ont i halsen. Har så sjukt ont D:


Man kan ju bli deprimerad av hälften av de dära sakorna :<

Men varför sitter jag vid datan just nu då?
Jäkligt bra fråga faktiskt. Men behöver paus från allt plugg -.-
Så. Snart tillbaka till plugget.

OCH HOUSE! :D

*House gör mitt liv värt att leva just nu*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0