Rest In Pieace ♥

Fick idag veta att våran f.d katt dog 2007. ♥

När jag var liten hade vi två katter - Swinge och Snurran.
Swinge var Helig Birma, och Snurran var Norsk Skogskatt, och de trivs inte så bra i stan, och därför var hon tvungen att flytta. Hon flyttade typ år 2000 eller ngt sånt.
Jag har faktiskt alltid undrat vad det blev av henne, men mamma och pappa har sagt att de inte vet. Så idag, när de pratade om gamla katter, typ Swinge och Snurran, sa pappa:
-Alltså, ni är tillräckligt mogna för detta nu. Snurran dog på samma höst som Swinge (alltså 2007)
Pappa hade fått brev då, 2007, om att Snurran gått bort, och jag läste det och kollade på en massa fina foton som de som fick henne hade tagit.
Även om jag inte sett henne på flera år, blev jag skitledsen - hon var ändå min katt..
Så, ja..

Rest In Peace Snurran och Swinge ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

r.i.p. <3

2010-09-19 @ 16:03:14
URL: http://damii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0