@ Tilias place..

..Med Becca och Alice ;D
Hehe, fast de måste plugga, och då tar jag datorn.. MOHAHAH! ;)

ÄLSKA TILIAS LILLA MINIDATOR, btw :D
Hon har en sån här liten sak.. Haha, den är fett liten, skärmen är typ 15 cm hög :o Oh typ.. 20 cm bred ;) Asliten och assöt :P
Hehe..

Egentligen skulle jag och Becca gå hem till mig typ.. eller hem till henne xd.. men så började det SPÖregna :o
Och det regnade, regnade, regnade, regnade och regnade.. -.-
Och Tilia och Alice skulle då hem till Tilia, och hon bor mycket närmare än jag och Becca, och vi orkade inte gå hem i spöregnet ;( Så då gick vi hem till Tilia :))
Vi slapp bli dyng sura iaf.. Hahha eller jag slapp ;D Becca hade haft gympa i regnet.. så hon var redan blöt.. Hehe..

Bloggar snart :P
Ciaooo //Batmaanannna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0