Tröööött

Idag har jag typ gråtigt (wtf?! Hhahhaa, vad heter det ordet..?) för minsta lillaskitsak. Asjobbigt. Men det är för att jag har sovit skitdåligt de senaste dagarna.
Vad kan nu detta bero på, att jag sover så dåligt..?
Jo, jag funderar på att sluta på träningen, eller iaf i min grupp, eftersomatt jag suger.
Alltså, jag är ju inte superdålig så att jag failar på varje hopp, men när några 99;or är bättre än en själv på sporten man håller på med, då får man ju lixom inte direkt världens bästa självförtroende..

Men, nu ska jag inte förstöra ert humör med min lilla tragiska hisotria.. ;)
Idag har jag ju då varit hemma och sovit efteromsatt jag varit så trött, är fortfarande lite trött -.-
Så, har inte så mycket att säga om dagen :P
Pappa sa att jag skulle gå ut och gå en sväng, men jag oooooorkar itne-.-


Nu ska jag typ göra ngt vettigt ?
Nä, okej, det ska jag inte, jag ska bara kolla runt lite på andras bloggar, haha..

Ciaoo! :D
//en trött Batman.. ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0