Vill ta studenten :o

Mhm. Det verkar skönt.
Har ju bara 5 år kvar, typ? D:

Damn.
Fem år är typ..

365 multiplicerat med 5 = ?

300 multiplicerat med 5 = Mycket, alltså.. 1500

60 multiplicerat med 5 = Lite mindre, typ.. 300

Och 5 multiplicerat med 5 = 25

1500 + 300 + 25 = 1825 dagar..

Typ..? xd Hhaha, varför tar jag inte bara miniräknaren? Dx

Kontrollräkning:

365 multiplicerat med 5 = 1825! Yaayyy :D


Men 1825 (Plus skottår!) dagar är ändå väldigt, väldigt mycket.. x(
Jaja, nu vet ju inte jag tar studenten, men om jag gör det när jag är nitton, om fem år (vrf ska jag ta den på hösten? Hhahah, jaja, whatevva ;)) då äre ju typ 1825 dagar kvar.. *suck*



Och det är exakt 100 dagar kvar tills julafton (iaf om man räknar som jag ;))! Måste ju göra önskelista snart.. Hmm. Vad önskar jag mig?

Fred på Jorden?
Jovisst, men.. Hur ska mamma och pappa kunna fixa det? xd

Kanske ska önska mig höjd månadspeng? C:
Det kan de iaf fixa :3

Hm..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0