Wtf?

Är hon seriös?
Isåfall är min kusin i skogen vid ett kraschat tåg och en massa skadade runt omkring sig.
Vet inte vad jag ska tro.
Men hon lät seriös. När hon ringde lät det som hon grät.

Men jag vet inte. Hon kan ju ha skojjat med mig. Isåfall är hon dödens.. :o

Hoppas ändå att det inte är sant.
Vafan, hon har lyckats göra mig orolig. 
Hon skriver att hon är där med en masas poliser, ambulanser, skadade.
Om det är seriöst, tänk om hon hade gjort sig illa? Dött? Brutit alla benen i kroppen?

Alltså, det är allvar.
Hoppas jag iaf?
Dom pratar väl om det på nyheterna..
Eller?

Hon säger iaf att de (Hon, hennes handbollslag) mår bra.
Men ändå. Alla andra liksom?



Kommentarer
Postat av: Carro

shit, vad har hänt?? :O:O

2010-09-18 @ 17:41:28
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0