Hahhaha

Hhahahaha, okej, Emma, jag SKA kolla igenom mina inlägg innan jag publicerar dom xD Hhahhaa, om du stör dig så mycket på det då ;P

Nejmen seriöst nu >.<
:P Idag har jag..

*Sovit
*Vaknat
*Gått upp
*Fixat mig
*Ätit frukost
*Gått till skolan
*Mött Zet
*Gått vidare till skolan
*Varit i skolan
*Haft tråkigt
*Spelat kort ;d
*Skrattat
*Gått hem/blivit skjutsad hem på cykel C:
*Tvingat Becca (http://biiccans.blogg.se ) att äta macka utan mig.. Hhahahah ;D

Där fick ni en extremt bra beskrivning av min dag.. I rätt ordning och allt :D Haha, nejmen :)
Har ni märkt att jag gillar att skriva 'hahahahhaa' förresten? :P Hahahaha 8D
Menmen :3 Jag tycker ni kan komentera mer.. IGEN. Och inte bara att jag ska stava bättre ;d

Nu ska Becca blogga, tror jaaagg? ciaoooo

//Battmaaan MIHHAHAHAHAHHAH

Btw. BE HAPPY BECCA :O

Kommentarer
Postat av: Carro

maskeenenenenenenenen, kan inte du fixa en design?? :D

2010-08-23 @ 18:30:43
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0