Hemma :I

Hemma från skolan nu, med Becca ( www.biiccans.blogg.se )och Tilia :) Vi har inget att göra, så jag bloggar lite ;) Som jag skrev på mobilbloggen, hade vi inget att göra idag på "rasten" (1 kvart lång typ -.-) Plus att det var tråkigt att börja skolan ;)
Imorgon ska vi.. .. .. Justeja 8) Vi ska ha mentorsadg på Lidingö ;P Haha, glömde det ett tag.. Menmen iaf ska vi typ samlas klockan nio med 8E (Gud, häll på att skriva '7E', men sen kom jag på att jag går i åttan nu.. Haha :)) och sen ta tunnelbanan eller bussen till Lidingö. Man ska typ ha med sig badkläder..? Orka bada imorgon om det blir dåligt väder -.- Hmm.. Men om det skulle ösregna, skulle lärarna tyå ha en 'plan B'.. Haha, hoppas det är något roligar än att åka till Lidingö med klassen.. ;*
Men nu håller Becca och Tilia på att dö av uttråkning, så nu får Becca blogga lite :)

Bloggar antagligen efter träningen  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0