Internäät :d

YESS :DDD

Har fått tillbaka internäät :D
Visserligen har jag inte fått tillbaka min dator, men ändå.. :D
Nu kan jag komma igång emd att blogga igen ;D

Men vad har Batman gjort utan internet då?
Jo, hon har:

Varit med på sin lillasysters kalas, som typ.. lekledare?.. med Adele :)
Varit på middag hos en familj xd
Ehm.. Ja.. Haha, det är typ det ;)

Men nu ska jag ta igen den förlorade data-tiden. Heh, bloggar snart igen :D


Justeja, nu funderarfamiljen på att skffa igelkott också.. Hahahahha :d
Istället för katt lixom.. Eftersmoatt vi inte har hittat ngn katt iännu..
Men det vore väl gulligt? En liten igelkott? :D

Kommentarer
Postat av: Carro

aww, va söööött! jag läste i en kp där det var en kille som hade en liten vid igelkott, den var suuupergullig!!! ^^<3

2010-09-03 @ 17:51:13
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0