Lidingö..?

Yess.. Det spöregnar inte ute, så vi ska typ till Lidingö.. Men det är ju 1 ½ timme kvar typ, så det kanske börjar regna? :D
Nejmen seriöst, jag oorkar inte åka till Lidingö.. >.< Det är typ långt? D:  Fast.. Jag kanske har helt fel också ;P
Men iaf, vaknade jag klockan åtta,  och insåg att alla mina linnen var nere i tvättstugan fortfarande, så jag var tvungen att springa ner där. Extremt jobbigt, eftersom att låsen till tvättstugan är tröga.. Men jag fick iaf tag på mina linnen, och allt är frid och fröjd.. Eller något sånt ;) Haha, ska möta Zet ( http://awsomeneardyninja.blogg.se/ ) vid "grottväggen" (en vägg som ligger typ vid oss, hon bor nära mig ;)), och sen ska vi gå till Buylando tillsammans 8)

Hmm.. Ni vet att jag inte biter er om ni komenterar.. Iaf inte så hårt (a' 
Haha, nejmen ni får börja komentera snart :P

Ciaoooo // B - b - b - b - b - b - b - BAT - MAAAAN 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0