Na'vi

OMG. Igår såg jag Avatar :D
Den äger ut alla andra filmer i hela världen. Haha, skulle göra nästan vad som helst för att få bli en avatar ;P
Whateevva. Igår var jag med Peter, brorsan, brorsans kompis, Peters hund typ :)
Vi hade ganska kul, var ute med hunden hela tiden. Hmm.. Kul dag, huh? ;)

Idag ska jag träna, vilket kommer bli ett självmordsuppdrag, för jag har inte tränat på hela sommaren och tränaren kommer säkert köra hårt med oss D: Plus att jag måste ge mig iväg till fältan klockan tio för att kunna köpa en ny baddräkt.. Innan klockan tre. Bajs.
Men nu ska jag ägna mig lite åt andra blloggar.. Bloggar  säkert ikväll :))

Eywa ngahu

Kommentarer
Postat av: DEN BÄSTA<3

ägna dig åt min blogg ;)

2010-08-17 @ 10:04:48
URL: http://www.zandra.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0