Okej. Andas. Aandas. GAAAAHHH!!!

JAG. BLIR. GALEN!
Den där dumma bilden vägrar ladda upp sig :(
Och det är den bilden jag vill haaaa..
Damn, inte ens Emmmas smarta tips hjälpte ;(

Hmpf. Jaja, nu ska jag väl ta och skriva ngt intresant, så att alla fina läsare jag fick igår kollar igen? ;o
Höhö :)

Ehm. (hah, kommit på att jag andvänder "ehm.."väldigt mycket.. ;))
Hade matte första lektionen, det var assegt ;o
Haha, matte är alltid segt, speciellt klockan 8 på morgonen.. Menmen D:
Efter det hade jag en tråkig lektion, och efter det hade jag en ännu tråkigar lektion. ;d
Nu till det roliga;
JAG HADE INNE-IDROTT IDAAAG! :DDD
Mohahha, min idrottslärare sa att vi skulle ha utegympa (HATAAA!), jag, bokstavligt talat, bad på  mina bara knän att vi skulle ha innegympa.. typ.. och då fick vi det! YAAY!
Haha, men det kanske inte baaaaaara var min förkänst, utan också det dåliga vädrets.. Hehe..
Jaja :)
Kom hem för typ en halvtimme sen, och har ätit mellis. Snart kommer Tilia förbi ocksåå :D Eftersomatt Becca mådde dåligt.. :/

Ciaoooo :D

Btw, här är bilden jag försöker ladda upp;

Kommentarer
Postat av: Emma

Men nu fick du ju upp bilden!

Btw, vår blogg heter puliemma inte puliemmas ;)

2010-08-30 @ 17:36:51
URL: http://puliemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0