Sol! :D

Yes, det är assoligt hät i huvudstaden, för er som inte märkt det ;o

Ska snart gå till sopstationen och läman sopor.. Tråkigt x) Haha, men det var typ det jag skulle få göra, om jag inte ville följa med på Mayas kupp.. ;P

Hjälp..? När jag kollar ner på datorn, ser jag lixom i ögonvrån hur dörren rör sig, men sen när jag kollar upp är den helt stilla.. Spökar det? 
Hatar helt allmänt att vara ensam hemma.. Då hör man saker som man inte hör annars.. :S Inatt tex, när jag vaknade lät det som att någon skrattade, typ elakt? Asläskigt, hatar sånt..
Heh, plus att jag läser en bok smlo heter Djävulens märke, (bild i förra inlägget från igår) och framsidan är det ett öga på.. Och det ser ut som att det fäljer mig, asälbbigt ;(

Märker ni också sånt när det är helt tyst och ensamt hemma hos er? 

Tror nog att jag ska sätta på lite musik, då känns det alltid bättre.. :)

Men nu måste jag dra och hämta Abbe, han är typ sjuk..? Iaf, boggar sen, ciaaaoo

//Batmaaaan ;D


Kommentarer
Postat av: Emma

Masken, innan du publicerar inläggen (eller efter om du så vill) läs igenom och rätta stavfel!! Tack.

2010-08-22 @ 16:42:44
URL: http://puliemma.blogg.se/
Postat av: Carro

jaa... det är lite läskigt... :S eller väldigt ^^ men det är dummadummadumma mickes feeel D;D;

2010-08-23 @ 18:11:05
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0