Test igen ;D

Hhahah, älskar sådana här tester :D

 

Har du förändrats?

Du som liten:

1. Vad hette din första bästa vän? Peter, Isabelle, Emanuell, kanske? x)
2. Vad hette din första kärlek? Hmm..
3. Vilken var din favorit rätt? Hamburgare! :D

4. Vilken var din favorit färg? Gul eller blå? :)
5. Vart bodde du? Samma lägenhet som nu ;d
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? Min katt, Swinge :') Och dagis, ofc ;)
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? Alexander snodde mina leksaker. D:

8. Ville du bli när du blev stor? Prinsessa typ.. haha xd
9. Viket godis tyckte du bäst om? Allt, förutom choklad ;D

Nu:
1. Vad heter din bästa vän? Typ Becca och Peter?
2. Vad heter/hette din senaste kärlek?  Hhahahhaha
3. Vilken är din favorit rätt? Tacos, hamburgare? xd
4. Vilken är din favorit färg? Gul :D
5. Vart bor du nu? Samma lägenhet som då ;)
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Typ det mesta? :D
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Swinge har dött.. ;( R.I.P
8. Vad vill du bli? Kung.. Hhahha ;D

9. Vilket godis tycker du bäst om? ALLT :D
(förutom choklad.. :s)


Jag har förändrats ganska mycket i vissa saker..
*Kollar igenom noggrant*
Okej, det hade jag inte x( Haha ;P
Men ändå :) Där fick ni ju veta lite om min ungdom.. xd


Kommentarer
Postat av: Carro

får man snooo?? :D:DD:D:D

2010-09-03 @ 18:28:32
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0