Trööööttt..

Statistiken sjunker, och ni komenterar inte.
Kulkul..

Nejmen seriöst, är extremt trött. Somnade vid typ ett igår, och vaknade klockan nio.. -.- Bara för att familjen skulle på Abbes fotbollsmatch. Menmen, sånt är livet.. .. antar jag D:
Iaf, imorgon, ska jag -förhoppningsvis - vara med Becca, ( http://biiccans.blogg.se ) om inte hon åker ut till sitt land? D: och antagligen vara ute i humlan :P Hon frågae dessutom om jag ville börja på tennis med henne, och jag vet ärligt talat inte. Jag tror inte jag kommer orka fyra dagars träning i veckan, plus en massa läxor? Eller, jag tror iaf det blir en massa läxor.. Och apropå det, måste jag göra min läxa nu i helgen.. *suck* skolan är för jobbig D: Kommer nog inte överleva åttan ;( Hehe..

JO justejaaa :D Idag har jag köpt fått tre nya böcker av mamma :D Lyckan är fullständig lixom (alltså, om man då räknar bort allt som jag skrivt där uppe.. x)) C:
Googlat fram bilder på böckerna jag fick, hät kommer dom;

"En svuren ed
En fallen ängel
Förbjuden kärlek

Med sitt hånfulla leende och ögon som ser rakt igeon henne, fångar Patch omedelbart Noras uppmärsamhet. Om än mot hennes vilja och absolut mot bättre vetande. Patch dyker upp överallt i Norass liv, och verkar dessutom veta mer om henne än hennes närmaste vänner. Nora måste välja; Ge upp sitt motstånd och bli hans, eller fly så långt bort det bara går. Men när sanningen om Patch börjar gå upp för henne är det försent att fly..

Becca Fitzpatrick skildrar ett passinoerat drama där kärleken är lika stark som den tycks omöjlig. En fallen ängel, lika sexig som han är skrämmande, förälskar sig i en ung kvinna och därmed hamnar båda mitt i en uråldrig kamp mellan det onda och det goda."     Hahah, låter lite likt Twilihgt.. ;) Men den är bra iaf :)



"Det är något märkligt med den nya vikariens ögon, ena stunden är de blå, för att i nästa vara gröna..
(På bilden är dom gula, men på boken är dom gröna ;s )

Inte nog med att den nya vikarien överlever värstingklassen 9c, hon lyckas med något som ingen annan lärare förmått - att få eleverna att våga och satsa hela sin själ i sin framtid.
Men vad är det för röst i Ella hör i sitt huvud? Är det hennes nya lärare som gör något med henne? Och vad är hon i såfall? 

På Katarina östra börjar en kamo mella gott och ont utspelaas. En kamp som Ella måste vinna. Inte bara för sin egen stund, utan framförallt för sina vänners och klasskompisars skull."  Verkar ändå rätt bra ;P Gillar fantasy böcker (YY)


"Ända sedan blixten slog ner i sjukhuset dagen då Jinx föddes har hon haft otur. Vart hon än går råkar hon ut för missöden och hon ser verkligen fram emot att få flytta hem till sin moster och hennes familj i New York - för oturen kan väl ändå inte fälja efter henne ända dit?
Men det gör den och den drabbar alla, allt från skolan, kompisar och killar till hennes vackra och storstadscoola kusin Tory, som bestämt sig för att Jinx är ute efter att förstöra hennes liv.
Bakom Torys glamorösa uttre döljer sig en ondskefull och hömndlysten person som inte drar sig för något. Sakta men säkert går det upp för Jinx att förbannelsen hon levt med sedan hon föddes är det enda som kan rädda hennes liv.." Verkar också bra (precis som dom andra böckornaa 8)), och den är skriven utav Meg Cabot :D Yayyyaya :D

Så, där fick ni en gullig liten rescension av mina böckar ;P Men nu ska jag fortsätta att kolla runt på nätet och lite sånt.. Ciao..

//En trött Batman figur ;o


Kommentarer
Postat av: anki

Hej! Vad tycker du om Kissies låt? gå in på min blogg och svara på dagens fråga :) kram anki

2010-08-21 @ 19:22:39
URL: http://livinginkarlskrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0