Al-Qaida.

Jo. AL-QAIDA har ju sagt ifrån nu, genom den här självmordsbombningen mitt i Sthlm.



..Eeeeeeeeeller inte.

Hm, alltså, jag förstår om folk blir rädda för att gå på stan. Men, jag tycker inte det är något att liksom..
Hänga upp sig på. Visst.
Det har hänt en gång, det kan hände igen, blablabla..

Jaja, okej, men vi behöver väl inte avbryta hela julhandlingen för det? :o

Föresten är han som gjorde det död nu, och han kommer inte bomba något igen. Vet inte om någon annan tänkt det, men just han kommer ju aldrig göra det. Skönt, right?  Då kan livet fortsätta.
Men, nu kom jag på en sak.. Hade inte Sverige fått stärka försvaret? För att vi typ.. hade hotats av Al-Qaida? o.o
Jaja. ÄN så länge är vi ju säkra. Eller var den här sjävmordsbombningen bara en.. förhandsvisning på vad som skulle kunna hända? :O

explosion Den vita Audin skapade ett eldmoln klockan 16.52 n

 

Min åsikt. Mitt liv. Bara tänker. Lite. Och var tvungen att skriva av mig.

HAHAH, en nyhetsreporter pratade fedt ljust :c

Akit i det jag skrev ^. Det är nog läge att bli rädd nu :c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0