Eh, nödlösning :c

Eh, ja :c Hehehehehehehehhehehehehee, vi skulle typ hem till Filippa efter skolan och öva på dansen som vi ska kunna tills imorgon.. Och, eh.. Det glömde jag.. o.o
Så. Jag fick hitta på en egen dans. Hah.

Den är väl okej? :c Eh, ja. Det blev en ful en, men det är iaf en dans :P

Ska tvinga Martin att vara snäll mot mig :c Så att jag slipper göra den inför klassen. För det Vägrar Jag. Sådetså.

Hmpf. Jaja, ehm. Får hoppas på bra betyg iaf, för hela betyget kan väl inte läggas på den här dansen..? Riiiiiiight ? :c

Eh. Hoppas man fick vara själv, nudå o.o
Jaja. Nu ska jag sluta berätta min tragiska historia </3


Back to practise ;)



Googlad? Vad är det för ord? o.o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0