:o

HejHejHallå ;)

Kom hem för typ 1½ timme sen, från skolan ;3
Vi skulle egentligenj sluta två, men fick gå tidigare, för typ.. Alla andra åttor fick det, haha ;)

Menmen. Idag i skolan vare bara.. lugnt.
Först samlades vi i ett klassrum hela klassen, och sen skulle vi städa :C
Jag fick faktiskt MVG- på mitt skåp när jag hade städat det, haha  :P
Efter det hade vi typ fika, och spelade spel, hela  klassen :o
Eller.. alla spelade inte tillsammans, men alla spelade något :P

Ja. Typ min dag. Vädligt onödig, vi kunde varit lediga :c




JULLOV IMORGON.

Just so you know..

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: just perfect :D

va har du hittat på idag då?? :b

2010-12-20 @ 17:07:50
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0