Snön ligger vit lite överallt..

..endast jag är vaken :o
Typ.

Snö överallt, och kaaaaaaaaaaaaaaaallt :)
Eh, ja. Det roligasete jag hade att säga idagdå :P
Haha, nejdå :3


Idaaaag har jag åkt pulka med kusinera, haha :D
Det var kallt, men kul.
Kanske kan lägga upp lite bilder från pappas iPhone..
Om jag får dom någon gång -.-

Justeja! Vi kollade stranden också - där vi badar på sommrarna - och OMG. Det är liksom.. SNÖ överallt :(
*SURPRISE* Nejmen, det är verkligen snö _ÖVERALLT_
Och hela bryggan är täckt av is :<


Fast.. Mer is. Detta är förra vintern :P

Ja. Och efter stranden har jag.. Inte gjort något vettigt :D

 

(a)

 

Imorgon drar jag & Ebba till Malmö också, så..

Dålig uppdatering.
Igen.



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är också vaken! ;)

Hoppas ni får det kuuuul i Malmö :)

2010-12-29 @ 23:49:11
URL: http://puliemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0