Aw :D

........... Du har en...............plats i mitt 
.........hjärta, en plats.       fylld med både 
..... glädje å smärta den delen kan du aldrig . 
.....ta ifrån mig, inte ens om någon annan.
.....skulle få dig. Nej, dig kommer jag aldrig 
¨....att glömma. I mitt hjärta ska jag dig 
.........gömma. I ett hörn kommer du alltid 
...........att finnas. För du är en människa 
..............jag vill minnas. Tro det eller 
..................ej, jag kommer alltid 
........................att älska just 
...............................DIG

Aw, alltså, älskar den dikten! Fint att den är formad som ett hjärta ocksåå <3

Den är så fiin :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fiiin dikt! Är de du som har kommit på den?:)

2010-10-19 @ 21:27:42
URL: http://pussbuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0