..

Gosh :c
Inge bra skoldag idag.
Hm.
Först kom våran lärare 45 (!!!) minuter sent till första lektionen. Tänk att jag kunde sovid då!
Det var en vikarie, för våran ordinarie lärare var sjuk.
Då visade det sig att vi skulle ha nutidsorientering!? Man bah; wtf..?

Det gick inte alls bra ^^' 
Svarade typ bara på hälften av frågorna ;)
Men ändå, ville typ inte vinna.. Vet ni vad man kunde vinna?
En resa till..


STHLM! 

 
-.- *suck* Som att jag ville vinna en resa hit? Vad får man göra lixom? Gå till livsrustkammaren.? :c

Och sen skulle jag ju hängas hade jag ju franskaprov.

Jaja. Bra att vi slutade tidigare iaf c:
Nu ska jag byta om, och sen dra till träningen :D


Hehe..


WÄM :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0