Itailien? :d

I min familj åker vi inte alls utomlands ofta, och om vi gör det, åker vi bara inom Scandinavien +.+
Varför? Drf att vi tillbringar semestrarna nere i skåne ;)

Whatteva.
Vi gjorde en överenskommelse inom familjen, att varje gång jag, Maysan eller Abbe fyller något med en nolla eller femma bakom, så ska vi åka utomlands med en förälder. Alltså, bara den som fyller år ;)
När jag fyllde tio fick jag åka inom Norden, när jag fyller femton inom Europa, och när jag fyller 20 inom världen 8D

Detta är fett skönt, även om de bara är vart femte år <.<
Så i sommar ska jag få åka någonstans ensam med mamma inom Europaa :D
Vill jättegärna åka till Vendeig - staden på havet ;3

När jag fyllde tio åkte jag och mamma till Finland, haha :d Gick till Mumindalen ;D

 

Åker ni utomlands ofta?


Kommentarer
Postat av: Beccie :)

Jappsan, minst en gång på år ;) MOAHAH. nejmen.

Men.... jag tkr du ska åka till venedig :) Men se till att kunna bada i havet då, så att det inte är för kallt! :o elr nått. ;o

2010-10-27 @ 21:03:03
URL: http://biiccans.blogg.se/
Postat av: Emma

Inte när jag var mindre men nu är den mist en gång per år (åker ju näsaan alltid skidor utomlands på sportlovet) och så åker vi kanske på någon solsemester ;)

2010-10-27 @ 22:12:01
URL: http://puliemma.blogg.se/
Postat av: Emma

Btw, Venedig är fint och det finns god glass! ;)

2010-10-27 @ 22:13:06
URL: http://puliemma.blogg.se/
Postat av: stina

jag är väl utomlands en gång om året! :)

men jag har varit i vedig, värt att besöka kan jag lova dig! :D<3

2010-10-29 @ 19:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0