Mihi :3

Dålig uppdatering --> Skyller på kusinen & skolan :c


Idag skulle jag iaf berätta om Mamma Mia-föreställningen, och jag kan samanfatta det;

Den ägde! :D

Ska erkänna att jag typ kan alla låtar ;o
Men det sitter i sen innan, då jag var tokig i ABBA :3
Jaja.
Whattevvaa ;)

På ett sätt var den lik filmen - men ändå inte.
Det enda de hade på scenen var ett fort. Inget annat. Occh ändå lyckades dom med alla scener jäättebra! :D
Om den hade gått fler dagar skulle jahg lugnt tipsat er att gå, men jag tror inte den går mer. Men nästa gång, måste ni se den!
Upplevelse, liksom :D

 

Nu ska jag uppdatera mig - Brb ;)


Edit; Äre bara jag som känner mig socialt handikappad när jag inte har pengar på mobilen?


Kommentarer
Postat av: Beccie :)

Jag såg den :D men vadå, var musikalen på engelska ? :o jag såg den på svenska...;)

2010-10-25 @ 20:40:23
URL: http://biiccans.blogg.se/
Postat av: Anonym

AAAAAMEN,asså på osocial saken xD

2010-10-25 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0