:<

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

JAG BLIR SÅ JÄVLA IRRITERAD PÅ MIN J%&"#¤&!&¤"#!!#"&egwesbty#w¤&! BRORSA !
Alltså, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH..............

HAN HAR TAGIT MITT BUSSKORT
"Men det är väl int så farligt" tänker man kanske, men JO, Det är det !
FÖR då kan inte jag komma till min träning, eller hjälpa till att träna småpluttar, vilket betyder att jag inte gjort det på fleras veckor, och innan dess bara varannan vecka, typ. FAST JAG SKA GÖRA DET VARJE.

ÅÅÅÅÅÅÅH, asso, det är så jävla pinsamt..
GAH, JAG BLIR SÅ GALEN PÅ MIN BROR !


Om jag hade varit katt, hade jag sett ut såhär nu.

Kommentarer
Postat av: Emma

sms-biljett?

2011-04-28 @ 19:41:02
Postat av: Zet

ABBe-.-

2011-04-29 @ 07:07:31
URL: http://awsomeneardyninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0