Oojo..

Här är vi duktiga på att uppdatera, yay ! :D

Njemen det har varit mycket, har inte orkat..
Min fredag ;

Jag var först med Tilia, innnan hon skulle på någon scoutgrej, och sen gick jag kmed Maya och mamma till fältan för att köpa present till brorsan, som för överigt fyller år idag, och det tog typ 10000 år, seriöst. Min axel dog :C
Sen fick jag också tre böcker (läsnörd - jag? Nje, aldrig..), och a. Läste typ mycket igår.. OCH såg Vasmprie Diares ! :D

Hm. Sen idag, vaknade jag 8, suck, även fast vi inte skulle sjunga för Abbe förens 9.. :s Aja, mamma har konstiga idéer..
GRATTIS brorsan, typ. Och sen nu sitter jag här, även fast jag börjar få bråttom.. - ska på konfaträff idag, nervöööööst.. Tur att Carro också är där oO

Det var typ det..


Lol, grattis ;)

Kommentarer
Postat av: Kaji

SV: Yäää :D

2011-04-09 @ 18:08:06
URL: http://kajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0