3 saker.. Zaaaaajjjjnaaaaaapp

-Tre saker jag inte förstår mig på: Krig, fred, Becca..

-Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Eh, ett halvklart fotoalbum, foton (8D) och typ.. brev :)

-Tre saker jag gör just nu: Kollar på spårlöst, är inne på nätet, chattar med Zäääätt ;)

-Tre saker jag vill göra innan jag dör: Vara rik, åtminstonde för en dag, hoppa bungeejump, och typ.. Jag venne. Bli lycklig (Aaaaaaaaaaaaaaaaaw, ska ni säga då)

-Tre saker jag kan: Andas, läsa.. Eh ? xd Typ. Stava 8D

-Tre saker jag inte kan: Flyga, andas under vatten och övertala pappa att ge mig en kamera :(

-Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Dig 8D Nejmen. Gaga, The Voice, ehm.. MJ :)

-Tre saker jag skulle vilja lära mig: Jag vill lära mig förstå Zet.. xd HAHHA, nejmen. Ehm. Aa. Jag venne ? Flyga, andas under vattnet? xd

-Tre favoriträtter: Hamburgare (YUMMI), tacos och.. GAH ! Beslutsångest.. ;_; Kanske.. Nje. Venne. :(


Wöow...


Kommentarer
Postat av: zet

HAhah :D:D:D naaaaaewwww

2011-02-22 @ 21:16:56
URL: http://awsomeneardyninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0