Knaaaaaaaaaaaas

HAHAH, oj.
Använder aldrig ordet knas. Tror aldrig jag andvänt det heller.. ?
Kommer inte börja med det iaf ;)

Men det passar bra in på dagen..

Jag vaknade.
Sen kollade jag ut genom fönstret, och..
GAAAAH!
Alltså, världens SNÖKAOS!
När man gick ut frös man asmycke.
HAHA, min mascara var i hela ansiktet när jag väl kom till skolan.. xd

Aja. Första lektionen började typ en kvart sent, andra blev kaos.
Vi hade engelska, fast med en spanskalärare,.. ?
Hahah :(
Sen hade vi svenska, och stackars den vikarien ;)
Våran klass är ju inte dene enklaste, men..
HAHAHAH, William började kasta runt snö, och sen stack typ alla..
SOn var tyyp inställd.
Perfekt dag ju.. ;)

Hahah, oj, långt inlägg? :o

Aja. Slänger in en bild också..


ÅÅH, jag vill ha sommar.. :(

Kommentarer
Postat av: Fluffpudel

snö <3 8D



sv: hahhhAHHA ja<3 skaffa en header 8D

2011-02-11 @ 20:03:08
URL: http://fluffpudel.blogg.se/
Postat av: a

2011-02-12 @ 17:56:37
Postat av: Anonym

Vill oxå ha sommar, fast först vår ;D

Lyxig skoldag .__.

2011-02-12 @ 17:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0