Test ;)

Stora tjej testet 2011

Vänskap-

vad heter din bästavän?-
Rebecca :)
vem var du senast med?- Becca, eller.. vi gick hem tsm xD
vem ringer du när du är riktigt ledsen?- Zeineb.
har du förlorat en vän under 2011?- Kindof.
är du med någon just nu, isf vem?- Min familj ;)
vad hette din första kompis utanför släkten?- Isabelle, Emanuel och Peter :p
vem utav dina kompisar vill du träffa just nu?- Vet inte :o
vem snackade du senast i tfn med?- Eh, jadu.. Bra fråga, haha.. Har raderat min samtalslista och mitt minne suger x)
vem utav dom fick du senast sms av?- Zeineb xD

kärlek-

är du kär?-
Gissa.
vad heter han isf?- Hihih, gissa igen? ;)
har du kille?- Singeeel
vad hette din första kille?- HAHA, det ni.
hur många gånger har du varit riktigt kär?- Någon gång kanske.. (a)
har du sagt att du älskat någon, fast inte menat det?- Niet.
älskar du någon just nu?- Jo.
har du gråtit över någon du inte kunnat få?- Nä, faktiskt inte xd
har du kramat någon?- DAH :p
har du pussat någon?- Jupp ;)
har du hållt någon i handen?- HAHAH, ja.
har du hånglat med någon?- Gissa.

mobil-

vem ringde du senast?-
Zeineb xd
vem ringde dig senast?- Zeineb ;)
vad står det i ditt senast sms&vem är det ifrån?- Var e ni? /Emma
vem skrev du senast sms till& vad stog de?- WÄH till Becca, HAHHA 
vad har du för mobil?- Xperia x8 :p
vilken färg?- Vit :p
hur många kontakter har du?- Palla räkna :p

familjen-

hur många är ni i din familj?-
5
vad heter dina syskon?- Abbe och Maya :)
har du en storasyster?- Nepp :3
har du en lillasyster?- Jupp
har du en storebror?- Nepp xd
har du en lillebror?- Jao
har du en tvilling?- Nee
är du mittenbarn, minsta barnet, eller äldsta?- Äldst >:D

annat-

vad ska du göra imorgon?-
Ha mentorsdag med min underbara klass, vi ska kolla film och pickinika, haha.. xd
vad har du på dig just nu?- Shorts, underkläder, munkjacka ;)
har du kul just nu?- Nej, då skulle jag inte gjort testet :p
vad ska du göra nu?- Fortsätta vara inne på datorn x)
vad heter du på facebook?- Mitt för- och efternamn :)


Kommentarer
Postat av: zeet

<3<3<3

2011-06-07 @ 23:24:56
URL: http://awsomeneardyninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0