Copycat, ooops

Vad ska bli din sista måltid?
Venne, faktiskt.. Vill ha tacos, tror jag lål 8D

Vilken låt blir den sista som du lyssnar på?
Hm.. Typ en gammal, som man bah får nostaligskt ögonblick av.. Kanske En värld full av liv från lejonkungen :DDD

Vilken film vill du hinna se?
Pirates of the carribean 4 (Lol, sämsta stavningen (a))

Vem ska vara den sista personen du träffar?
Min käääääääääääära familj ♥

Vem ska vara den sista personen du kramar?
Min kudde säkert, lol ;)

Var kommer du dö?
I sängen, under ett täcke ;$ HAHAH, lol. Nejmen venne ? Eh. I något rum här hemma, förmodligen ? x)

Vad blir det sista du gör på jorden?
Oroar mig, HAHA D: Dödsångest D:

Tror du helt 100% på att jorden går undeR?
JA !
Nej, okej :p Faktiskt, tror jag inte på det alls ;)

 

HIHI, snodde den från Jenny (aaaaaa)


Kommentarer
Postat av: din personliga stalker

Vad ska bli din sista måltid?

typ pannkakor



Vilken låt blir den sista som du lyssnar på?

WOW - Marilyn Manson



Vilken film vill du hinna se?

Saw 1



Vem ska vara den sista personen du träffar?

min äckliga tåsvettsman



Vem ska vara den sista personen du kramar?

typ min tiotusenårsgamla man :o



Var kommer du dö?

På krigsfältet, lol.



Vad blir det sista du gör på jorden?

Blir stucken av ett bi ._.

2011-05-20 @ 17:38:04
Postat av: nora

fin blogg :D

2011-05-20 @ 18:24:56
URL: http://mashisen.blogg.se/
Postat av: din personliga stalker

hon är bäst, sådeså.

2011-05-20 @ 19:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0