Jordens undergång, lol

Postat av: din personliga stalker
HAHAHAHAHAHAH lol. Nejmen nej det tror jag inte, din grubblare. Då fyller min syrra år, så de får akta sig! >:(

Postat av: zet
Näjmen dt står inte ens i bibeln.
ahn har typ räknat ut nåt bajs.
URL: http://awsomeneardyninja.blogg.se/

Postat av:
VA? OJ lögnare

Postat av: ebba
mask, det står ej i bibeln. det är en gammal gubbe som låst in sig i ett rum och får fram massa siffror genom att kolla i bibeln. Det var han som förutspådde det förra gången också. :)



Nu måste jag bara svara på dom här komentarerna..;
HAHA, tror ni att jag tror på det? ;_;
För.. det gör jag inte :p Jag vet att det inte kommer hända, och ni vet också det, så.. Jag förstår verkligen inte varför folk oroar sig? :(
Gubben har räknat fel innan också, dah. Och om det nu stog i bibeln eller inte, har jag ingen aning om, lol.. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0