LONDON !


Flygplanet, omg :3


Haha, man fick assmå colaburkar, som jag bara var tvuungen att fota.. Fast man sre det inte så bra på bilden, men dom var verkligen pyttesmå! :)


Sen hade jag tråkigt, så fotade mobilen.. Har tyo 100 sånna här bilder ;)


Första bilden från hotellrummet, HAHAH, lol. Snygging ;) Har btw igen bra bild på rummet, men a..


HAHAHAHAHAHAHA, snygging utanför hotellet.. HAHAHAAH


Och jag typ "OMG DUBBELDECKARE!!!!" Surprise, typ..


Vi bodde precis vid Hyde Park :3


Alltså, jag diggar att det här är mitt i London :) Typ Oxfordstreet bara 100 meter härifrån?! (TYP)

Gud, jag ger upp. Det är 700 bilder D:


Kommentarer
Postat av: agnes

OMG, VAD MYYYYSIGT! :o

caps.

2011-05-25 @ 13:43:36
URL: http://agnezzz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0