Världens undergång = lördag

HAHA, alltså..
Det första man typ möts av på fb är "Tror du jorden kommer gå under på lördag?"
Alltså.

Kan inte folk sluta tolka bibeln/koranen/Torah eller vafan man nu tolkar och låta det komma som det kommer..?! För nu skrämmer dom bara upp folk, och typ alla tar självmord ?  :(
Aaaaaaaaaaww typ.
Men jag tror inte på det, eftersomatt det bara står i bibeln, suckitup.
Liksom, vad händer med alla icke-kristna, då? D:
Jag t.ex. Jag är inte kristen, men typ.. halv-ateist. Tror ibland, ibland inte. Vad händer med mig..?
Kommer jorden gå under för mig nu, eller i typ Oktober eller vad gubben i expressen typ sa?
Alltså, jag tycker iallafall det gått för långt, eftersomatt sånt här domedagsskit kommer varenda år, typ.


..Vad tror ni? :O
Tror ni att något kommer hända? Som jordens undergång, eller bara något litet..?

Kommentarer
Postat av: din personliga stalker

HAHAHAHAHAHAH lol. Nejmen nej det tror jag inte, din grubblare. Då fyller min syrra år, så de får akta sig! >:(

2011-05-17 @ 20:38:28
Postat av: zet

Näjmen dt står inte ens i bibeln.

ahn har typ räknat ut nåt bajs.

2011-05-17 @ 23:15:38
URL: http://awsomeneardyninja.blogg.se/
Postat av: Anonym

VA? OJ lögnare

2011-05-18 @ 18:18:59
Postat av: ebba

mask, det står ej i bibeln. det är en gammal gubbe som låst in sig i ett rum och får fram massa siffror genom att kolla i bibeln. Det var han som förutspådde det förra gången också. :)

2011-05-19 @ 21:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0