Vila i frid. ♥

Minnesstund idag.
Även om jag inte kände dig så bra, saknar jag dig.
Ingen är så glad som du alltid var, ingen ler alltid, som du gjorde.
Vila i frid Alex. ♥

Även om vi inte var bästa kompisar, har vi pratat ibland.
Dom pratstunderna har jag alltid varit glad, du har alltid fått mig att skratta. Även om det var längesen nu.
Nu är dom bara minnen, minnen som alltid kommer göra mig glad, alltid kommer få mig att le.
Fick jag bara säga ett sista ord till dig, skulle det vara Tack.
Tack för att du alltid log, alltid skrattade.
Så kommer jag minnas dig - den som alltid skrattade, alltid delade glädje.
För det gjorde du verkligen, och jag är väldigt tacksam för det.
Det behövs en sån person i varje klass.

Så tack för allt.
Hoppas du har det bra där du är, och att du vilar i frid, Alex "Let" Lidbeck. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0