Who's gonna saaaave the wooooorld toni-i-i-i-ight?

Gud, mycket tid jag fick, helt plötsligt :s
Har hunnit äta, borsta tänderna, sminka mig, klä på mig (lol), packat min väska i lugn och ro (Hinner aldrig det, så glömmer ibland saker.. Måste springa tillbakadå, fett jobbigt), gjort stödord till engelskan (venne hens om man skulle ha det, men aaaaaaa) och nu suttit mig vid datorn.
Liksom KABOW vart kom all tid ifrån?!

Haha, lol.. Ska iaf till skolan om fem minuter, så.. Ville bara säga hej 8)


Hahaha, sista låten jag skulle lyssna på.. Aw :3

Kommentarer
Postat av: din personliga stalker

själv sitter man hemma med en oro om att ha en njursjukdom :<<

2011-05-23 @ 08:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0